• Ingyenes szállítás 35 000 Ft feletti vásárlás esetén

 

Jelen feltételek a kapszulartuhatár.hu /www.einthew.com weboldalon történő internetes vásárlásra vonatkoznak. 

Az oldal jogszerű üzemeltetéséért a webáruház vállal felelősséget. A megrendeléssel kapcsolatos információk helyességéért, valóságnak való megfeleléséért a megrendelő felelős. A regisztrációját tartsa biztonságban, illetéktelenek részére nem hozzáférhető módon, mivel a regisztárció szavatolja az Ön személyes jelenlétét a weboldalon.

 

Ön a webáruházunk tartalmának a böngészésével, illetve a termékeinek a megvásárlásával a weboldal tartalmát és feltételeit elfogadja, azzal egyetért, illetve magára nézve kötelezőnek ismeri el. A weboldal egyes feltételei változhatnak, amely az Ön előzetesen leadott megrendelését ellenkező rendelkezés hiányában nem érinti.

Kérjük vásárlás előtt figyelmesen olvassa el a weboldal feltételeit!

 

A vásárlás során eladónak az EW GROUP Kft.. minősül. (székhely és levelezési cím: 1126 Budapest, Tartsay Vilmos utca 3., cégjegyzékszáma: 01-09-287353, adószáma: 27574885-2-43 cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága, telefonszám: 70 331 3942, email: support@einthew.com).

A weboldal üzemeltetése a Shopify.com szerverein és a EW GROUP Kft. által üzemeltetetett webshopon keresztül történik.

 

  1. A termék kiválasztása

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a ‘ADD TO CART’ /Kosárba gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosárt bármikor ellenőrizheti az oldal job felső sarkában folyamatosan frissül és mutatja a vásárolt áruk összeértékét, a ‘CART’ /Kosár gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét. A szállítási költség csak az adatok megadásával számítható ki, mivel akkor adja meg a szállítás cimét és a termékek össz súlya és mérte is akkor kerül kiszámításra.

 

  1. A rendelés elküldése

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "CHEKOUT" (Fizetés) gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.

Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. A regisztrációval megadott adatok valóságáért a regisztráló felelős. Amennyiben a regisztrációval való visszaélés gyanúja merül fel, úgy arról értesítse webáruházunkat. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét. Tévesen megadott adatokért a webáruház felelősséget nem vállal. Amennyiben a megadott adatok a szokásástól eltérnek, úgy a webáruház fenntartja a jogot a szerződéstől történő elállásra. Ugyanazon a napon, azonban eltérő időpont(ok)ban feladott megrendelések a szállítási díj szempontjából eltérő megrendelésnek minősülnek

A következő adja meg a fizetéshez szükséges adatokat ad. Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „ORDER” gombra.

 

  1. Árak

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a jelen feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra, azaz a webáruház nem köteles a hibás áron szállítani. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, illetve lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

 

  1. A rendelések feldolgozása

A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik. Amennyiben 24 órán belül megrendelésével kapcsolatosan nem kap tájékoztatást, úgy keresse fel a webáruházat a support@einthew.com e-mail címen rendelési számának megadásával..

 

  1. Adatbeviteli hibák javításának lehetősége

Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

 

  1. Visszaigazolás

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja a megadott telefonszámot.

 

  1. Fizetési feltételek

Áruházunkban dombornyomott kártáyval történő fizetésre van lehetőség, mely a Shopify biztonságon rendszerén keresztül történik,

 

  1. Szállítás

A küldemények kézbesítését, szállítását több futárszolgálat végzi, a szállítási feltételek tartalmazzák a részletesen a különböző partnerek, árak és szolgáltatások mértékét.

A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mailt is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.

A kézbesítés a választott futárcég szabályai alapján, hétköznapokon 8-18 óra között történik. Amennyiben a csomagot nem tudja átvenni, lehetősége van a futárral egyeztetni későbbi kiszállításról vagy választhatja, hogy személyesen átveszi a csomagot az illetékes depóban.

Szállítási módok:

  • futár kiszállítás (TNT, Csomagpiac, DPD, Magyar Posta Zrt.)

Szállítmányozó/futár:

Magyarországra:

TNT Magyarország
Címzetteknek fenntartott ügyfélszolgálat
munkanapokon 7.00 - 20.00 érhető el
Telefonszám: 06 80 31 31 31

Szállítási díj:
2390 Ft (35.000 Ft alatt)
ingyenes (35.000 Ft felett)

Csomagpiac Kft.
Cím: Gödöllő, Németh László u. 1/b, 2100
Telefonszám: 06 70 940 9442

Szállítási díj:
2390 Ft (35.000 Ft alatt)
ingyenes (35.000 Ft felett)

DPD Hungary Kft.
Cím: 1134 Budapest, Váci út 33. 2. emelet
Telefonszám:+36 1 501 6200
e-mail: dpd@dpd.hu

Szállítási díj:
2390 Ft (35.000 Ft alatt)
ingyenes (35.000 Ft felett)

Magyar Posta Zrt.*
Cím: 1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6
Telefonszám:+36-1-767-8200
e-mail:ugyfelszolgalat@posta.hu

Szállítási díj:
1990Ft + 990Ft kezelési költség (35.000 Ft alatt)
ingyenes (35.000 Ft felett)

*A Magyar Posta Zrt. esetén a szállítás hetente egyszer történik, minden hétfői napon (14 óráig beérkezett rendelésekre). Amennyiben a hétfő munkaszüneti nappal esik egybe, a szállítás a következő munkanapon kerül a csomag átadásra a Magyar Posta Zrt.-nek.

 

  1. A szállítástól elállás

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a jelen feltételek elfogadásával (illetve a rendeléssel) nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

 

  1. Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás

A szerződéskötés nyelve magyar. Szerződés megkötése: emailban és nem írásban.

A szerződések írásban megkötött szerződésnek minősülnek.

A szerződések nem kerülnek egyedi módon iktatásra, az EW Group Kft. Őrzi az adatokat.

Interneten keresztül történő vásárláskor a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rend. lép hatályba, melynek értelmében Ön vásárláskor e vásárlási szerződést elfogadja.

 

  1. Elállási jog

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. Kormányrendelet (rendelet) alapján úgynevezett elállási jog (a termék visszaküldésének joga, visszaküldési garancia) illeti meg internetes vásárlás esetén, és e jogot néhány kivételtől eltekintve minden esetben gyakorolható. Az elállási jog azt jelenti, hogy az interneten (távollevők között) megkötött szerződéstől jogszabályi felhatalmazás alapján egyoldalúan visszaléphetünk és a termék visszaküldése esetén követelhetjük a kereskedőtől az általunk kifizetett összeg visszatérítését. Az elállási jog kompenzálja azt, hogy a vásárlás előtt nem volt lehetőségünk a termék megvizsgálására, kipróbálására.

A megrendelő a szerződéstől huszonegy (21) napon belül a kifogástalan állapotban lévő (többek között, de nem kizárólagosan, nem használt, nem hordott, nem mosott vagy bármely módon meg nem változtatott, nem sérült termék egyidejű visszaküldésével indokolás nélkül elállhat. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozat határidőben történő elküldése.

A terméket csak eredeti, hiánytalan mennyiségi és minőségi állapotában vesszük vissza. A termék állapotát a csomag kibontásakor rögzítjük.

A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. A webáruház köteles a megrendelő által a termékkel kapcsolatosan megfizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. A termék árát a megadott bankszámlaszámra utalással térítjük vissza.

A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket (különösen, de nem kizárólagosan szállítási díj, postai csekk-díja). A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. A webáruház elállás esetén követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett.

Amennyiben a termékről a felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!

Kellékszavatosság

  1. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvből

    6:159. § Kellékszavatossági jogok
    Olyan szerződés alapján, amelyben a felek kölcsönös szolgáltatásokkal tartoznak, a kötelezett a hibás teljesítésért kellékszavatossággal tartozik.

    Kellékszavatossági igénye alapján a jogosult választása szerint
    a) kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek - másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva - aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet; vagy
    b) az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének a (4) bekezdés szerinti feltételekkel nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.

    Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
    A kijavítást vagy kicserélést - a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve kell elvégezni.

    6:160. § Áttérés más kellékszavatossági jogra
    A jogosult a választott kellékszavatossági jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles a kötelezettnek megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a kötelezett adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.

    6:161. § Eltérés a jogosult által megjelölt kellékszavatossági jogtól
    A bíróság a jogosult kérelméhez nincs kötve, de nem kötelezhet olyan kellékszavatossági jog teljesítésére, amely ellen mindegyik fél tiltakozik.

    6:162. § A hiba közlése
    A jogosult a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a kötelezettel közölni.
    Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a jogosult felelős.

    6:163. § A kellékszavatossági igényelévülése
    A jogosult kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított egy év alatt évül el.

    Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén a fogyasztó kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított két év alatt évül el. Ha a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződés tárgya használt dolog, a felek rövidebb elévülési időben is megállapodhatnak; egy évnél rövidebb elévülési határidő ebben az esetben sem köthető ki érvényesen.

    Ha a szerződés alapján szolgáltatott dolog ingatlan, a kellékszavatossági igény a teljesítés időpontjától számított öt év alatt évül el.

    Nem számít bele az elévülési időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a jogosult a dolgot rendeltetésszerűen nem tudja használni.

    A dolognak a kicseréléssel vagy a kijavítással érintett részére a kellékszavatossági igény elévülése újból kezdődik. Ezt a szabályt kell alkalmazni arra az esetre is, ha a kijavítás következményeként új hiba keletkezik.

    6:164. § A szavatossági jogok érvényesítése kifogásként
    A jogosult kellékszavatossági jogait az ugyanabból a szerződésből eredő követeléssel szemben kifogásként akkor is érvényesítheti, ha a kellékszavatossági igény elévült.

    6:165. § Az érvényesített szavatossági igény terjedelme
    A szavatossági igényt a szolgáltatott dolog minden olyan hibája miatt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, amely a megjelölt hibát előidézte.

    Ha a jogosult a szavatossági igényét a dolognak - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a dolog egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

    6:166. § Költségviselés
    A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a kötelezettet terhelik.

    Ha a dolog meghibásodásában a jogosultat terhelő karbantartási kötelezettség elmulasztása is közrehatott, a szavatossági kötelezettség teljesítésével felmerült költségeket közrehatása arányában a jogosult köteles viselni, ha a dolog karbantartására vonatkozó ismeretekkel rendelkezett, vagy ha a kötelezett e tekintetben tájékoztatási kötelezettségének eleget tett.

    6:167. § A kötelezett gazdagodási igénye
    Ha a dolog kicserélésére az elévülés nyugvása miatt a kellékszavatossági határidő jelentős részének eltelte után kerül sor, és ez a jogosult számára számottevő értéknövekedést eredményez, a kötelezett a gazdagodás megtérítésére tarthat igényt. Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben e rendelkezést nem lehet alkalmazni.

    Kicserélés vagy elállás esetén a jogosult nem köteles a dolognak azt az értékcsökkenését megtéríteni, amely a rendeltetésszerű használat következménye.

 

Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 45/2014. (II.26) Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról, illetve a https://kereses.magyarorszag.hu/jogszabalykereso oldalról.

A termék a következő címre küldhető vissza:

EW GROUP Kft.. (levelezési cím: 1126 Budapest, Tartsay Vilmos utca 3.)

Amennyiben a rendelkezések a jogszabállyal ellentétesek lennének, úgy a jogszabály kötelezően alkalmazandó szövege az irányadó.

Elállási nyilatkozatra minta az ÁSZF végén található.

 

  1. Tulajdonjoggal kapcsolatos rendelkezések

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a webáruház tulajdonában marad.

A kapszularuhatár.hu/www.einthew.com weboldal a EW Group Kft. tulajdonát képezik, az ott található egyedi megoldások szerzői jogi védelem alatt állnak.

 

  1. Megrendelés módosítása, törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés egy automatikus üzenet, nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor.

Kapcsolat: support@einthew.com +36 70 331 3942, + 36 30 966 5184

 

  1. Felelősség korlátozása

A webáruház a böngészéshez, illetve a megrendelés teljesítéséhez szükséges, a webfelülettel kapcsolatos szolgáltatásait úgy nyújtja, ahogyan azok az adott pillanatban elérhetőek, találhatóak.

A webáruházban történő vásárlás, illetve a webáruház adatainak böngészése feltételezi a vásárló megfelelő szintű ismeretét az internet használatára vonatkozóan. A vásárlót terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége. A webáruház kizárja felelősségét többek között, de nem kizárólagosan 1) a hálózatban fellépő esetleges hibák miatt, 2) a kommunikációs vonalban történő meghibásodást érintően, 3) a vásárló érdekkörében felmerülő okok miatt.

 

  1. Egyéb rendelkezések

Amennyiben jelen feltételek bármely pontja érvénytelen, hatálytalan, vagy azzá válna, úgy az a többi feltétel érvényét, hatályát, végrehajthatóságát nem érinti.

Webáruházunk fenntartja a jogot a feltételek törlésére, módosítására, cseréjére. Kérjük ezért a vásárlás előtt a feltételek alapos áttanulmányozását.

A jelen általános szerződési feltételek között nem szabályozott kérdések tekintetében a magyar jog szabályai az irányadóak.

A hatáskörrel rendelkező magyar bíróságok kizárólagosan illetékesek a jelen weboldallal kapcsolatos vitás kérdések eldöntésére.

A weboldal, illetve jelen feltételek közötti ellentmondás esetén a jelen feltételek irányadóak.

Amennyiben a rendelkezések a jogszabállyal ellentétesek lennének, úgy a jogszabály kötelezően alkalmazandó szövege az irányadó.

 

  1. Elállási/felmondási nyilatkozat minta

Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási/felmondási jogomat az alábbi termék adásvételére irányuló szerződés kapcsán.

Megrendelés száma:

Termék neve:

Átvétel időpontja:

A fogyasztó neve:

A fogyasztó címe:

 

Elérhetőségeink: Elállás/felmondás esetén a termék visszaküldhető székhelyünkre.

EW Group Kft. 1126 Budapest, Tartsay Vilmos utca 3.

 

17.Panasz kezelési módja

Szóbeli panasz
Amennyiben megítélése szerint az Ön által kifogásolt termékben hibát észlel, ha az megoldható, vagy egyszerűen orvosolható, esetleg információhiányon vagy félreértésen alapul, kérjük, forduljon:
• munkaiidőben munkatársunkhoz (9:00-16:00)
Munkatársaink igyekeznek valamennyi kérdésére választ adni, amennyiben bármilyen hibára derül fény, kollégáink tájékoztatni fogják a hiba orvoslásának módjáról is.

Írásbeli panasz
Amennyiben észrevételeit részletesen és maradandóan kívánja jelezni, vagy esetleg szóbeli panaszát nem az Ön teljes megelégedésére orvosoltuk, Önnek lehetősége van írásbeli panaszbejelentést tenni. Panaszát az support@einthew.com címre tudja elküldeni. Írásbeli panaszát megküldheti:
• székhelyünkre: 1124 Budapest, Korompai utca 4.

A panasz-bejelentést a beérkezéstől számított 30 napon belül tudjuk az Ön részére megválaszolni.
Előfordulhat, hogy a panasz kivizsgálása során kiegészítő információkra lesz szükségünk az Ön részéről. Ebben az esetben kérjük ilyen irányú megkeresésünk mielőbbi megválaszolását.

Békéltető testület:
Budapesti Békéltető Testület
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Telefon: 06-1-488-2131

Fax: 06-1-488-2186

E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu


Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Telefon: 06-1-488-2131

Fax: 06-1-488-2186
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
Honlap cím: www.panaszrendezes.hu

A békéltető testülethez fordulás feltétele, hogy a fogyasztó megkísérelje a vitát közvetlenül a vállalkozással rendezni. Ez amellett, hogy törvényi feltétel, a fogyasztónak is érdeke, hiszen lehetséges, hogy a problémája még gyorsabban, a békéltető testületi eljárás nélkül oldódik meg. A közvetlen vitarendezés történhet személyesen a szolgáltató ügyfélszolgálatán, telefonon, e-mailben, de a legcélszerűbb módja, ha a fogyasztó a kifogásait ajánlott, tértivevényes levélben küldi meg a szolgáltatónak, mivel így bizonyítható legkönnyebben, hogy a fogyasztó megkísérelte a vita rendezését illetve, hogy a fogyasztó panaszát a szolgáltató megkapta.
További követelmény, hogy a testület eljárása iránti kérelem, melyet a testület elnökéhez kell benyújtani, tartalmazza az alábbiakat:
• a fogyasztó neve, lakóhelye, tartózkodási helye;
• annak a vállalkozásnak neve és székhelye, vagy telephelye mellyel a fogyasztó vitában áll;
• ha a fogyasztó annál a testületnél kívánja kérelmét benyújtani, amelyiknek az illetékessége a szerződés teljesítésének helyéhez igazodik, akkor a fogyasztónak meg kell jelölnie a szerződés teljesítésének helyét;
• a fogyasztó álláspontját a fennálló vitáról, valamint azokat a tényeket, bizonyítékokat amik alátámasztják saját álláspontját;
• a fogyasztó azon nyilatkozatát, ami igazolja azt, hogy a vitát megkísérelte rendezni közvetlenül a vállalkozással;
• a fogyasztónak nyilatkoznia kell továbbá arról is, hogy nem kezdeményezett eljárást a vitás ügyében másik békéltető testületnél, nem kezdeményezett közvetítői eljárást, illetve polgári peres eljárást;
• tartalmaznia kell azt, hogy mit kér, milyen döntés meghozatalát várja a testülettől.
• végül a kérelmen szerepelnie kell a fogyasztó aláírásának
Mindezek mellett a kérelemhez csatolni kell minden olyan iratot, melyre a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, továbbá azon iratokat is, melyek bizonyítják, hogy a fogyasztó megkísérelte a vita rendezését a vállalkozással, de az eredménytelen maradt.

 

GARANCIÁLIS kérdésekben a Fogyasztóvédelmi Felügyelőség döntései az irányadók.

2023. December

BACK TO TOP